Utökad anpassning av kommunala närvarokort!

Eftersom de kommunala LOK-stödsreglerna bestäms av varje enskild kommun har vi på Svenskalag.se utökat möjligheten för er att ställa in vad som gäller i er kommun.

Nyheter:

• Välj antal åldersintervaller samt vilka åldrar som gäller
  • Ställ in hur många gånger varje medlem måste ha varit med. Ställs in per åldersintervall.
  • Ställ in hur många gånger det ges bidrag för. Ställs in per åldersintervall.
  • Välj att summera deltagartillfällen per kommun. (För er med UNO-kommuner)

Ni kan dessutom välja att automatiskt dela upp aktiviteter som har har fler än 30 deltagare.
Exempel: Ni har en träning med 50 spelare och 2 tränare. Om ni kryssar i denna inställning kommer träningen att redovisas som två sammankomster med 25 spelare och 1 tränare per sammankomst.

Kommentera gärna om er kommun har någon annan regel som vi behöver hitta en anpassning för.