Så jobbar vi

Vi älskar idrott

Idrott och föreningsliv är bland det bästa som finns och något som vi själva är delaktiga i varje dag. Med andra ord vet vi vad idrottsföreningar behöver för att lyckas med sin administration och kommunikation.

Lyssna på användarna

Vi vill skapa Sveriges bästa digitala tjänster för idrottsföreningar. Därför lyssnar vi noga på er användare. All utveckling baseras på de önskemål och förslag vi får från er.

Enkelt, enkelt, enkelt

Vi lägger mycket energi på att göra funktioner så enkla, snabba och logiska som möjligt - så att vem som helst ska kunna använda Svenskalag utan förkunskaper.

Snabba upp och automatisera

Vi jobbar med modern teknik och design för att din förening ska kunna jobba så snabbt och effektivt som möjligt.

Stötta idrotten

Många idrottsföreningar kämpar med ekonomin. Därför kan man använda det mesta i Svenskalag för endast 1200 kr/år. Och uppstarten, den bjuder vi på!

Fortsätt förbättra

Vi vet att vi aldrig blir färdiga. Det finns alltid något att förfina och nya funktioner att utveckla. Det är det som gör det så roligt att gå till jobbet varje dag.