Appen

Svenskalag-appen

Använder er förening Svenskalag.se? Då måste du ladda hem denna app!

• Digitalt medlemskort med medlemsförmåner
  • Nyhetsflöde
  • Aktiviteter
  • Fyll i närvaro
  • Se vilka som kommer på träningen
  • Svara på kallelser
  • Kontakter
  • Se vilka som betalt medlemsavgiften
  • Var inloggad i flera föreningar samtidigt

Digitalt medlemskort med medlemsförmåner

Skippa plast- och papperskort, använd medlemskortet i mobilen istället! I samma sekund som fakturan i Svenskalag prickas av aktiveras medlemskortet i mobilen. Föreningen kan skapa förmåner som visas på medlemskortet.

Digitalt medlemskort & medlemsförmåner

Nyhetsflöde

Du får alltid senaste nytt från de föreningar och lag som du eller dina barn är med i.

Aktiviteter

Här hittar du alla aktiviteter som rör dig eller dina barn, oavsett förening. Du ser tydligt vilka aktiviteter som du eller dina barn fått kallelser till och vad varje person har svarat.

Fyll i närvaro

Registrera närvaro på kvällens träning direkt ute på planen och slipp extra administration efteråt. De som svarat ja på kallelsen är förvalda.

Se vilka som kommer på träningen

I appen kan du enkelt se vilka som kommer på nästa träning eller hur många som kan vara med på föräldramötet.

Svara på kallelser

Svara om du kan komma eller inte direkt i mobilen. Är du målsman kan du även svara på kallelser till dina barn.

Kontakter

Du kommer enkelt åt mejl, och mobilnummer till alla i laget. Uppgifterna går givetvis att dölja om ni vill det.

Se vilka som betalt medlemsavgiften

Administratörer och redaktörer kan tydligt se vilka i laget som har betalat medlems- & träningsavgift.

Var inloggad i flera föreningar samtidigt

Är du med i flera föreningar? Inga problem, du kan enkelt logga in i flera föreningar samtidigt.