Föreningar

Rekord i tillströmning av nya föreningar!

Under november och december har vi slagit alla tidigare rekord i antalet föreningar och lag som valt att gå över till Svenskalag.se.

En vanlig månad brukar ca 200 lag-/klubbsidor skapas men de senaste två månaderna ligger snittet på det dubbla.

Vi frågade Robert Larsén, VD på Svenskalag.se vad detta beror på.
- Varannan dag ansluter en ny förening med alla dess medlemmar, helt fantastiskt konstaterar Robert. Det märkts att fler och fler förstår nyttan i att samla hela sin förening i Svenskalag.se. Att få ordning på sitt medlemsregister och alla medlemsavgifter, samtidigt som man får en aktiv hemsida och bra koll på närvarohanteringen - det är vad de flesta föreningar önskar.

Hur ser du på framtiden?

Mycket ljust! Under 2015 kommer vi att fortsätta jobba hårt för att göra Svenskalag.se ännu bättre. Vi kommer fortsätta slipa på medlemsregistret och även jobba mycket med mobilanpassningar och vår nya app som snart lanseras. Senaste året har vi anställt 4 nya medarbetare vilket bidrar till att vi kan förverkliga våra, och våra föreningars idéer ännu snabbare. Det blir ett väldigt spännande 2015, avslutar Robert Larsén.