Planerat driftstopp tisdag kl 07-10.

Tisdag morgon genomför vi en större uppdatering på Svenskalag.se. Det innebär att du inte kommer att kunna komma in på er hemsida mellan kl 07-10.

Uppdateringen innebär att:

• Föreningen har möjlighet att slå ihop eventuella dubletter, så att varje medlem bara får ett unikt konto inom föreningen
  • Föreningen får bättre koll på alla medlemmar och medlemsantal
  • Om du som medlem har flera roller i en förening slipper du dubbla användarkonton. Du kan exempelvis vara spelare i ett lag, ledare i ett annat och sitta med i styrelsen på klubbnivå och ändå bara använda en inloggning inom föreningen.
  • Du kan logga in med dina inloggningsuppgifter oavsett var du befinner dig på föreningens hemsida.
  • Dina kontaktuppgifter ändrar du på ett ställe oavsett hur många roller du har.