Nyhet: Visa eller dölj anmälningssvar

Ibland påverkas man av andras svar när man ska anmäla sig till en aktivitet. Många gånger kan kompisens negativa svar resultera i att man själv anger att man inte kan komma.

För att förhindra detta kan nu du som är adminstratör bestämma att endast just adminstratörer ska kunna se alla anmälningssvar.

Sjävklart gäller detta både på hemsidan och i appen.

Kommentarer Visa alla kommentarer (6)

1. Jesper F 6 nov 2017, 19:07

Suveränt. Detta har jag efterfrågat länge. Tack för det!

2. Jesper F 6 nov 2017, 19:09

En väl fungerande sida. Väldigt bra respons från er bakom sidan när det gäller önskade förändringar, vilket vi uppskattar.

3. Johan 10 nov 2017, 00:43

Grymt! En konfigurerbar funktion för automatisk påminnelse till dem som inte svarat vid en viss tidpunkt är det enda som fattas nu för att göra kallelsefunktionen komplett!

4. Robert Larsén 10 nov 2017, 17:10

Hej Johan, jag kan med glädje meddela att din önskan kommer att bli verklighet inom några veckor.

5. Erik 27 dec 2017, 14:17

Lite off-topic kanske... men går det att skapa en aktivitet utan möjlighet att anmäla sig?
    Så att det bara blir en post i kalendern alltså?

6. Andreas Kiellarson 2 jan 2018, 10:32

Hej Erik. Ja, det går jättebra. När du skapar aktiviteten väljer du att "Endast kallade" kan anmäla sig.