Karriär

Jobba som säljare på Svenskalag.se - Tjänsten är tillsatt!

Vill du vara med på resan mot att bli Sveriges största sportsajt? Svenskalag.se erbjuder hemsidor till idrottsföreningar och lag. Varje månad väljer ca 200 nya lag/klubbar Svenskalag.se som plattform. Vi växer så det knakar och med ca 300 000 unika besökare i veckan är vi idag Sveriges 4:e största sportsajt.

Vi söker just nu en driven säljare med ett stort intresse för idrott och digital kommunikation.

Du kommer agera säljare och account manager inom två områden.

1. Försäljning mot föreningar, med målet att få fler klubbar till Svenskalag.se

2. Försäljning mot annonsörer, med målet att få fler företag att inse hur förmånligt det är att sprida sina budskap i våra kanaler.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Etablera nya kontakter med idrottföreningar via mejl och telefon.
  • Arbeta tillsammans med våra designers och ta fram förslag och offerter till nya klubbar
  • Kontakta nya och befintliga annonsörer och erbjuda dom chansen att synas hos oss

Anställningsform:
Heltid med viss månadslön samt provision.

Vi sitter i nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping.

Är du passionerad, har driv och vill utvecklas så börja med att skicka mig ett mejl
med en kort beskrivning och CV till info@svenskalag.se.

Varmt välkommen med din ansökan direkt då intervjuer sker löpande och tillsättning sker så fort vi hittar rätt kandidat.

/Robert Larsén
VD, Svenskalag.se