Förbättrad mejlfunktion

Mejlfunktionen används flitigt av de flesta föreningar och träningsgrupper. För att underlätta kommunikationen ytterligare har vi precis lagt till några funktioner som efterfrågats av er användare:

Sök mejl 🔍

Nu kan ni snabbt och enkelt söka bland tidigare skickade mejl. Sökningen görs både på ämnet och mejlet innehåll.

Kopiera mejl 👌

Genom att klicka på den gröna kopiera-ikonen kan ni nu enkelt kopiera ett tidigare skickat mejl. Ni väljer själva vad ni vill kopiera; innehållet, mottagarlistan eller både och.

Som vi informerat om tidigare så hittar huvudadministratörer numera Utskick i den vita menyraden högst upp. Du som administrerar ett lag eller en träningsgrupp mejlar som vanligt via hemsidan > Kugghjulet > Mejl.