Ännu tydligare fakturor

Varje vecka släpper vi massor av förbättringar i Svenskalag.se. De flesta är små justeringar som vi inte tar upp i blogg eller nyhetsbrev. Här kommer dock en liten, men viktig nyhet som vi vill uppmärksamma.

Det har blivit allt vanligare att medlemmar väljer att betala sina fakturor med Swish via vår betaltjänst. Det innebär också att dessa medlemmar inte öppnar fakturan som PDF.

Med tanke på att PDF-fakturan kan innehålla viktig information kring avgifter, rabatter, möjlighet till delbetalning etc. så har vi nu sett till att samma information visas direkt på den sida man kommer till när man fått fakturan via mejl.

Vi har adderat det som är gult i bilden ovan.

1. Vem eller vilken familj fakturan avser

2. Vilka personer som ingår i familjen

3. Fakturatexten (Information)

Vi tror och hoppas att detta kommer leda till färre frågor från medlem till kansli och fler betalningar med rätt belopp.

Vill er förening fakturera med Svenskalag.se?

Det är helt gratis att testa och ni får dessutom hjälp av oss.

Anmäl intresse här