Aktivera integration med IdrottOnline senast 21 dec

Det flesta idrottsföreningar som använder Svenskalag.se har redan aktiverat daglig export av medlemmar och närvaro till IdrottOnline. Detta för att förenkla LOK-stödsansökan och få tillgång till det extra ledarstödet som RF delar ut.

Ännu inte aktiverat?

För de föreningar som för närvaro i Svenskalag.se och ännu inte aktiverat Daglig export till IdrottOnline är det god tid att göra det nu
För att kunna exportera höstens närvaro till IdrottOnline och få det extra ledarstödet, behöver ni aktivera exporten senast 21 dec 2017.

När föreningen aktiverar exporten berättigar det till 5 kr i Extra ledarstöd per aktivitet där ni har haft minst två närvarande ledare.

Vi rekommenderar att ni gör detta redan nu för inte riskera att gå miste om viktiga tusenlappar.

Läs mer om hur ni gör här