Press

20 000 lag och grupper använder Svenskalag.se!

Svenskalag.se fortsätter att växa och ännu en milstolpe passerades under sommaren!

20 000 lag/träningsgrupper!

– Det är underbart. Först ett OS med rekordmånga Svenska medaljer, sen VM-guld i ishockey, Granens säkra straffar och nu detta med 20.000 lag och samtidigt Duplantis över 6.05. Var ska 2018 sluta egentligen? Allt som är blågult blir till guld i år känns det som! säger VD:n ocn grundaren Robert Larsén.

– Under hösten vågar jag lova att vi fortsätter finslipa in i minsta detalj för att bli ett ännu mer självklart val för landets idrottsföreningar. Håll utkik i  bloggen, det kommer många nya funktioner och hjälpmedel som kommer att göra föreningssverige ännu gladare.

En av Sverigs bästa sajter!

Under den gångna våren uppmärksammades Svenskalag.se även av IDG som utsåg sajten till en av landets bästa inom kategorin Hälsa & Träning.

Några föreningar som nyligen börjat använda Svenskalag.se

Basket

Stenungsunds BK