Karriär

Webbutvecklare till Svenskalag.se

Blir du som oss, glad och inspirerad när du besöker en snygg och användarvänlig hemsida eller app? Vet du dessutom hur såna skapas och utvecklas?

För att stärka vårt utvecklingsteam och söker vi dig som har utbildning/erfarenhet inom webbutveckling och programmering. Du har precis som oss ett brinnande intresse för utveckling och tycker det är fantastiskt roligt att lösa problem med hjälp av smarta, innovativa och snygga lösningar.

Som webbutvecklare hos oss arbetar du sida vid sida med produktchef, andra utvecklare och webbdesigners. Du kommer att ha en central roll och vara delaktig i alla våra produkter på samtliga plattformar.

Vem är du?

Du har relevant universitets- eller högskoleexamen men framför allt -  ett stort intresse av programmering!
Den tekniska miljön består av ASP.NET MVC, .NET Core, C#, Vue, Dart och SQL Server.

Sist, men absolut inte minst, du är en riktig lagspelare och trivs med att dela med dig av dina egna erfarenheter och kunskaper till andra, även om du inte räds för att jobba självständigt och verkligen grotta ner dig i koden.

Om oss

Svenskalag.se är ett av Sveriges mest populära föreningssystem. Det innehåller bland annat appar, medlemsregister, betaltjänster, hemsidor andra smarta kommunikationsverktyg och tjänster som får idrottsföreningar att lyckas även utanför planen.

Idag används Svenskalag.se av 2800 föreningar med 500 000 aktiva medlemmar och 50 000 ledare i 70 olika idrotter.

Med över 400 000 unika besökare i veckan är vi en av Sveriges 30 största sajter, alla kategorier.

Idag är vi 9 glada kollegor som dagligen jobbar med att hjälpa och förstå idrottsföreningar i deras digitala vardag. Vi siktar på att inom kort bli fler kollegor, så att vi får ihop en komplett startelva!

Skicka in ansökan idag!

Skicka personligt brev och CV till jobba@svenskalag.se.

Intervjuer sker löpande och tillsättning sker så fort vi hittar rätt kandidat.

Frågor? Kontakta Robert Larsén på 0730-268521 eller jobba@svenskalag.se.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.