Viktigt: Ny LOK-stödssida

Här kommer en viktig nyhet för dig som är bidragsansvarig i föreningen.

LOK-stödssidan har flyttat från hemsidans Kontrollpanelen. Istället återfinns den nu i samma meny som du hittar Medlemsregister och Fakturering. På så sätt samlar vi föreningsadministrationen på ett och samma ställe. En genväg till LOK-stödssidan finns fortfarande under Kugghjulet i toppmenyn på hemsidan.

Om ni har flera sektioner i er förening får ni en samlad bild över hur LOK-stödet ser ut i de olika sektionerna. Ni kan på en och samma sida rätta till personnummer, komplettera ledare och alla andra saker som påverkar ert LOK-stöd negativt.

Under menyvalet Aktiviteter (se bild ovan) listas alla föreningens aktiviteter. Här kan ni söka och filtrera på aktiviteter för att göra er säkra på att ni inte missar viktiga bidragspengar.