Karriär

Vi söker webbutvecklare - Tjänsten är tillsatt!

Gillar du bra, smarta och ruskigt användarvänliga webbtjänster och vet dessutom hur sådana skapas och utvecklas? Läs då vidare nedan! Gillar du även idrottsliv, full fart framåt och att jobba i en avslappnad och målmedveten miljö så finns alla förutsättningar för att trivas, göra ett bra jobb och samtidigt ha roligt hos oss!

För att förstärka vårt utvecklingsteam söker vi dig som har utbildning/erfarenhet inom webbutveckling och programmering. Du är social, noggrann och serviceinriktad, har ett stort eget driv och ett engagemang för att leverera funktionalitet och användarupplevelser i världsklass.

På Svenskalag.se arbetar vi dagligen med att hjälpa och förstå idrottsföreningar i deras digitala vardag. Vi strävar efter att vara Sveriges bästa molntjänst inom idrotts- och föreningsliv. Nu hoppas vi att du vill vara med på vår resa! Vi behöver förstärka vårt utvecklingsteam och söker en utvecklare/programmerare för att kunna fortsätta hålla vår höga utvecklingstakt.

Svenskalag.se erbjuder en modern molntjänst, skräddarsydd för idrottsföreningar innehållande medlemsregister, hemsida, appar och andra smarta verktyg. Idag används Svenskalag.se dagligen av 50 000 idrottsledare och med ca 400 000 unika besökare i veckan är vi en av Sveriges 30 största sajter alla kategorier.

Hos oss får du stora möjligheter att ha roligt på jobbet i en flexibel, avslappnad och inspirerande miljö. Idrottsliv, tävlingsglädje och laganda genomsyrar hela verksamheten. Vi har flera spännande projekt framför oss inom både webb och mobil.

Krav på färdigheter/kompetens inom:
- C# eller Java
- NHibernate / Hibernate / Entity Framework
- SQL-Server

Fördel om du har erfarenhet av:
- HTML5
- Angular
- Ionic Framework

I ansökan vill vi att du tar med:
- Beskrivning av din kompetens och erfarenhet inom systemutveckling
- Tidigare arbetsgivare och relevant utbildning
- Exempel på projekt du varit delaktig i

Anställningsform: Heltid

Vi sitter i nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping.

Känns denna position helt rätt för dig?
Börja med att skicka ett personligt brev och CV till jobba@svenskalag.se.
Varmt välkommen med din ansökan direkt då intervjuer sker löpande och tillsättning sker så fort vi hittar rätt kandidat.

Frågor? Kontakta Robert Larsén på 0730-268521 eller jobba@svenskalag.se.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.