Föreningar

Töjnan IBK ansluter till Svenskalag.se!

Töjnan IBK, Sveriges 11:e största innebandyförening med över 620 licenserade spelare har valt Svenskalag.se som helhetslösning. De använder redan hemsida och medlemsregister fullt ut och inom kort ska de börja fakturera sina medlemmar i samma system.

- Vi är så otroligt tacksamma att vi valde Svenskalag.se, säger Peter Nilsson, klubbchef i Töjnan IBK. Både mitt arbete på kansliet och ledarnas jobb ute i hallarna har blivit så mycket lättare. Och supporten - har aldrig tidigare stött på sådan imponerande service - den är guld värd för alla i föreningen, avslutar Peter.

- Jätteroligt att en så starkt växande förening som Töjnan IBK väljer att ansluta till oss. Nu ska vi se till att fortsätta förenkla idrottsföreningars vardag så att vi kan växa tillsammans och gynna alla som arbetar med idrott, säger Robert Larsén, VD på Svenskalag.se

Idag använder 8 av Sveriges 16 största innebandyföreningar Svenskalag.se.

Varmt välkomna önskar vi alla i Töjnan IBK

Hemsidan hittar du på www.tojnanibk.se.