Press

Tack för 2011!

Som många av er säkert märkt har det hänt en hel del under 2011. Vi har jobbat hårdare än någonsin med att förbättra vår tjänst. Ett bevis på detta är alla nyheter som släppts här i bloggen under året.

Tillsammans med alla er som använder Svenskalag.se har vi vuxit till att bli en av Sveriges 70 största sajter, alla kategorier. Och det ser ut som om vi kommer fortsätta att växa. Den senste tiden har det varje månad anslutit sig över 200 lag/klubbar.

När det gäller besöksstatistiken nådde vi vår topp under vecka 38 då vi hade så mycket som 206 000 unika besökare!

Eliten väljer Svenskalag.se
2011 är året då Svenskalag.se blev allt mer populär bland Sveriges elitföreningar.
Idag kan vi stolt redovisa att vi har över 40 lag som spelar i Division 1 eller högre.

Sport Serier Herr Dam
Fotboll Allsvenskan 1 lag 1 lag
Fotboll Div 1 2 lag
Innebandy SSL/Elitserien 3 lag 3 lag
Innebandy Allsvenskan/Div 1 3 lag 5 lag
Handboll Elitserien 2 lag
Handboll Allsvenskan 2 lag 1 lag
Hockey Div 1 7 lag
Bandy Elitserien/Allsvenskan   1 lag
Bandy Allsvenskan 2 lag

Svenskalag.se i siffor vid årets slut:

Antal lag / klubbar: ca 5 500

Antal medlemmar: ca 110 000

Tack för att ni bidrar till att Svenskalag.se fortsätter att växa!
Gott Nytt År!
/Svenskalag.se