Större bilder på hemsidan

Här kommer information om en liten ändring men alltjämt stor förbättring på era hemsidor.

Det går nu att klicka på bilder i nyheter och stycken för att visa dem i större format. Bildstorleken anpassas efter den skärm man tittar på.

Bilder som laddas upp på hemsidan från och med nu sparas i ett mer högupplöst format, vilket gör att de kan förstoras genom att klicka på dem.

Detta är extra bra för affischer och bilder som innehåller text som annars kan bli svårläst i det format bilden visas i på hemsidan.

Se exempel:

Stensjöns IF - F08