Snyggare och tydligare mejlutskick

Nu kan ni göra era mejlutskick mer lättlästa och få dem att se mer inbjudande ut.

Vi har lagt till några enkla formateringsmöjligheter såsom fet, kursiv och understruken text. Dessutom går det att skapa punktlistor, precis på samma sätt som när ni skriver en nyhet.

Testa direkt genom att gå till Mejl-utskick i er kontrollpanel och klicka på Nytt mejl.

Kommentarer Visa alla kommentarer (7)

1. Michael Lindberg, Tullinge Tp Fk 20 nov 2014, 23:35

Jättebra!
    Det som bör läggas till är fördröjd leverans och inställning av automatisk påminnelse.
    Den kul detalj vore också om ni kan lägga in en kod så namnet på den man skickar till kommer efter Hej!
    Några extra textfärger vore också bra.

2. Robert Larsén 21 nov 2014, 08:22

Hej Michael, Mycket bra idéer. De tar vi med oss till kommande utvecklingsmöten!

3. Jonas Andersson 24 nov 2014, 15:12

Inga html-länkar tyvärr.

4. Greger, Viby If 24 nov 2014, 17:23

Länkar och möjlighet att manuellt skriva in e-postmottagare vore prima!

5. Robert Larsén 24 nov 2014, 22:02

Hej Jonas Och Greger. Jättebra tips båda två. Att skapa länkar på ett enklare sätt har vi redan i vår att-göra-lista.

6. Raimo R Ttibk P02 26 nov 2014, 16:35

En tanke ang"bekräfta att ni läst mailen"

7. P-A Sköldberg, Hovshaga Aif 28 nov 2014, 21:51

Länkar kan fixas genom att kopiera in en URL direkt i meddelandet. Dock bättre om man kunde använda en separat länkfunktion som i nyheter.