När ni redigerar er säsong kan ni nu koppla ihop den med en tabell från Everysport.

Snygga tabeller från Everysport

Vi vill härmed presentera vårt nya samarbete med våra vänner på Everysport.com. Samarbetet gör det möjligt för alla seniorlag på Svenskalag.se att visa aktuella tabeller på hemsidan.

Tabellen visas i anslutning till respektive match men även på lagets startsida om ni så vill.
Se exempel på Kumla Hockeys hemsida.

För att koppla er tabell till er säsong går ni till Matcher > Redigera säsong > Välj tabell från Everysport.

Kommentarer Visa alla kommentarer (7)

1. Jens 29 sep 2013, 00:50

Snyggt, men går det att inkludera upp/nedflyttningsstrecken i tabellerna också som Everysport har i sina egna tabeller man kunnat ha på sina hemsidor?

2. Robert Larsén 2 okt 2013, 10:55

Hej Jens. Jättebra idé. Vi tar upp det på nästa utvecklingsmöte. Vore ju riktigt snyggt att få med de strecken i tabellerna!

3. Robert Larsén 21 okt 2013, 11:01

Hej igen. Som ni kanske redan märkt lade vi till upp- och nedflyttningsstreck i tabellerna för ca två veckor sedan.

4. Lena Riddervold 21 okt 2013, 16:49

Jag kan inte se att den här funktionen finns på vår hemsida TTIBKs damer?

5. Lena Riddervold 21 okt 2013, 17:07

Glöm mitt mejl, fixade det tydligen! Snyggt med tabell på förstasidan!

6. Håkan 22 okt 2013, 12:22

Vad kostar det?

7. Robert Larsén 22 okt 2013, 13:08

Hej Håkan, det kostar inget.