Skicka mejl via ert e-postprogram

Nu kan kan du välja att skicka mejl till era medlemmar via Outlook, Gmail eller vilket program ni vill.

När du valt vilka medlemmar som ska mejlas klickar du på ikonen som är markerad i bilden ovan. Alla valda e-postadresser visas då i ett nytt fönster och det är fritt fram att kopiera dessa till ett nytt mejl i det e-postprogam ni väljer att använda.

Funktionen finns tillgänglig för administratörer och redaktörer. Har du någon av dessa behörigheter i ett lag finns funktionen så länge du mejlar inom laget.

Lycka till!