Se Zlatan mot Inter på San Siro!

Erbjudande från våra samarbetspartners:

Tävla med Europatipset och Everysport - Se Zlatan mot Inter på San Siro!

Som medlem på Everysport har du nu en utmärkt chans att få åka med på årets hetaste fotbollsresa. Svenska Spel lottar ut tio resor med flyg, hotell, förstklassig underhållning och givetvis matchbiljett till derbyt Inter-Milan den 6-7 maj.

Det enda du behöver göra är att visa din klass som mästertippare, och lämna en god motivering till varför just du ska få åka med och se Zlatan på San Siro.

För att delta i tävlingen måste du spela för minst 32 kronor på Europatipset i mobilen i perioden 18-27 mars. När du placerat ditt spel anmäler du dig med ditt spelkortsnummer i tävlingen på Everysport.com och lägger ett gratisspel i vår Europatipstävling i var och en av de fyra omgångar av Europatipset som spelas under perioden. Här gäller det att ha både tur och fotbollskunnande för att placera sig högt, men också en bra motivering!

Svenska Spel kommer att välja ut 10 motiveringar bland de 20 högst placerade spelarna. Övriga spelare kommer att vinna fina tröstpriser i form av matchbiljetter till valfritt lag i Superettan eller Allsvenskan.

Gå in och läs mer om tävlingen och anmäl dig redan idag!

Om du inte har spelkort hos Svenska Spel så ordnar du det enkelt här!