Prenumerera på kalendern!

Som ni kanske märker släpps det nya uppdateringar var och varannan dag på Svenskalag.se...

Nu kan ni automatiskt få lagets eller klubbens aktiviteter direkt i kalendern på din dator eller i mobilen. Kan det bli smidigare?

Gå till er kalender och klicka på prenumerera för vidare instruktioner.

Kommentarer Visa alla kommentarer (10)

1. Jon 11 jan 2019, 07:43

Funkar inte på min samsung

2. Marie 27 apr 2019, 23:03

Hur avprenumererar man? Kalendern är full!!!

3. Daniel 7 feb 2020, 23:09

Hej!
    Ett förbättringsförslag vi gärna ser i Svenskalag ( vi som har flera barn med flera sporter som finns i Svenskalag) Kan ni lägga till en funktion att man har möjlighet att bara synkronisera de aktiviter man har svarat ?Ja? på i Svenskalag.
    Då blir värdet av synkroniseringen mycket större för vi kan ha 5-10 aktiviteter på en Lördag men bara har tackat Ja till ex 3 aktiviteter, då vill vi se dessa 3 i vår kalender och inte alla 10 som finns i Svenskalag.
    Skulle ni kunna utveckla denna funktionalitet så vore vi väldigt nöjda.

4. Peter 23 jun 2020, 09:16

Jag får det inte att fungera på min IPad, IPhone fungerar utmärkt.

5. David 2 sep 2020, 18:21

Är det någon som fått det att fungera med Outlook och Samsung?

6. David 2 sep 2020, 18:21

Är det någon som fått det att fungera med Outlook och Samsung?

7. Staffan 6 okt 2020, 11:29

Myclub har en funktion där man kan prenumerera enbart på de kallelser man har fått, som ett alternativ till att prenumerera på lagets alla aktiviteter. Just nu är det svårt att veta vilka matcher i kalendern som berör ens barn då vi ser alla matcher, även de som inte mitt barn är kallat till. Finns denna funktion på Svenska Lag? Borde finnas annars!

8. Crelle 3 mar 2022, 07:01

Fungerar inte på min ipad pro? Någon som har en lösning

9. Andreas Kiellarson 3 mar 2022, 15:33

Hej Crelle,
    Vilket steg är det som inte fungerar? Om du klickar på länken för iPhone eller iCal bör kalenderprenumerationen läggas till i din iPads kalender. Kontakta oss gärna via www.svenskalag.se/support så kan vi hjälpa dig vidare.

10. Torbjörn Rolf 12 feb 2024, 18:37

Vilken kalender? Jag har Google kalender och det fungerar inte... ingen annan heller... inte på datorn, Chromebook heller.