Nya verktyg för kommunikation kring aktiviteter

Här kommer en nyhet som gör att ni enkelt kan kontakta alla personer som på något sätt är kopplade till en specifik aktivitet.

Nu går det nämligen att skicka mejl och sms till alla som svarat JA, NEJ eller ännu inte svarat på kallelsen.

Tidigare gick det enbart att kontakta mottagarna utifrån de tre kategorierna "Kommer", "Kan ej" och "Ej svarat" . Man behövde då alltså göra totalt tre utskick för att nå alla.

Denna funktion hittas via "skiftnyckeln" till höger om rubriken "Anmälda" när man är inne på en aktivitet på hemsidan på datorn eller i mobilen. Se exempel i bilden ovan.

Inom kort kommer samma funktionalitet vara tillgänglig även i Svenskalag-appen.

Kommentarer Visa alla kommentarer (6)

1. Richard 8 sep 2023, 09:41

Detta är en mycket bra uppdatering, den hade jag behövt redan i somras!

2. Eva 8 sep 2023, 13:52

Toppen bra vid t.ex ändring av match eller träning som kommer sent

3. Gustaf 19 sep 2023, 14:33

En annan önskan är att kunna sätta en specik tid som en kallelse skickas. I dagsläget kan man bara sätta ”NU” eller en viss tid från starttiden av aktiviteten. Skulle vilja ha en möjlighet att tex alla matchkallelser till en helg skickades ut samtidigt vid en viss förutbestämd tid.

4. Ek 18 okt 2023, 18:56

Hade varit bra om en två-vägs kommunikation fanns i appen. Då hade man kunnat ta bort alla supertext, whatsapp och Messenger grupper som finns i dom olika lagen😅 Håller tummarna för en sån uppdatering.

5. Vfab 25 nov 2023, 20:30

Hade varit bra om en två vägs kommunikation fanns u appen.

6. Vfab 25 nov 2023, 20:30

Hade varit bra om en två vägs kommunikation fanns u appen.