Ny version av appen släppt!

Som många av er säkert redan märkt har vi nyligen lanserat en ny version av Svenskalag-appen.

Uppdateringar i senaste versionen

- Du blir automatiskt inloggad på hemsidan om du kommer från appen

- Uppdaterad design

- Grafiska uppdateringar för respektive förening

- Lättare att se hur många deltagare och ledare som anmält sig till en aktivitet

- Lättare att se hur många platser som återstår om en aktivitet har en gräns på hur många som kan anmäla sig

- Plus många mindre förbättringar

Annonser i appen?

Vi vill att appen ska bli ännu bättre. För att lyckas med det och finanseria den fortsatta utvecklingen har vi byggt in stöd för att visa budskap från våra samarbetspartners i appen. Dessa budskap visas dock inte om de föreningar som du tillhör betalar för en reklamfri hemsida på Svenskalag.se.

Information och tips från Svenskalag.se kan dock komma att visas oavsett om föreningen betalar för en reklamfri hemsida eller inte.

Appen används mer och mer

Vi ser med stor glädje att användandet av appen fortsätter att öka och att den blivit ett alltmer självklart verktyg för varje Svenskalag-förening.

Om trenden håller i sig kommer appen snart att användas av lika många som besöker våra föreningars hemsidor.

Fler uppdateringar på gång

Med tanke på appens popularitet har vi redan påbörjat arbetet med nästa uppdatering. Vi kommer att fortsätta slipa på den funktionalitet som redan finns men också fokusera på ett par nyheter. Exempelvis kommer du som medlem eller förälder snart att kunna se och betala dina fakturor via appen. Bara en sån sak :)

Kommentarer Visa alla kommentarer (12)

1. Jonas 3 feb 2021, 16:18

Hej när kommer man kunna skicka kallelser från appen ? Med vänlig hälsning, Jonas lilla Träslöv

2. Marc 3 feb 2021, 16:23

Det gör man genom regler på hemsidan. Då behöver man inte tänka på kallelser eller påminnelser... : )

3. Rag 3 feb 2021, 16:36

Ibland vill man skicka extra kallelser eller bara kalla någon extra. Detta borde gå att göra direkt i appen utan att behöva lämna den. Starkt önskemål :)

4. Fredrik 3 feb 2021, 21:53

Hej! Vad jag kan se går det inte att välja startsida för appen. Jag skulle föredra att kunna välja det själv och hade då valt ”Aktiviteter” som startsida istället för ”Nyheter”. Det skulle spara flera klick i veckan. :)

Tack annars för en bra funktioner och app!

Fredrik

5. Christian 4 feb 2021, 10:23

+1 för Fredriks förslag, skulle underlätta mycket.

6. Anton 4 feb 2021, 11:37

Skulle önska att det går att slumpa lag direkt i appen.

7. Henrik 4 feb 2021, 18:14

+1 för Fredriks förslag!

8. Slobodan 6 feb 2021, 21:51

Signar upp mig på Fredriks förslag!

9. Markus 9 feb 2021, 12:58

Klicka i samt skicka ut information om inställd träning till alla inom laget skulle jag vilja se.

10. Pelle 22 feb 2021, 07:25

En markering i Innehållsdelen och Medlemskort att det finns X erbjudanden på Medlemskortet utan att man behöver klicka en gång till. Precis som det ser ut på aktiviteter när man inte svarar men i Grönt.

11. Johan 1 mar 2021, 22:38

Påminnelser i appen när man inte betalt fakturor. Ej möjligt att slå av :-)

12. Johan W 2 mar 2021, 00:04

Påminnelse funktion på kallelser till träning och match.
    Automatiskt ska de som inte svarat komma upp som förvalda med möjlighet att kunna lägga till andra också.