Ny rapport: Närvaro per vecka

När på året har ni mest aktivitet i föreningen? Troligtvis har ni redan ett hum om detta men nu finns det en rapport som ger er exakta siffror.

Rapporten finns under "LOK-stöd" och är tillgänglig för dig som är huvudadministratör i föreningen.

Närvaro per vecka

Här kan ni se hur många aktiviteter, deltagare, ledare, deltagartillfällen och ledartillfällen ni haft per vecka under ett helt år.

Kanske kan siffrorna ge er en fingervisning över hur många planer och hallar som måste bokas under året.

Genom att jämföra deltagar- och ledartillfällen kan ni räkna ut hur många deltagare som en ledare ansvarar för i snitt. Kanske varierar ledartätheten under året? Behöver ni fler ledare vissa veckor?

Som vanligt kan ni exportera rapporten till Excel så att informationen kan visualiseras i ett diagram eller analyseras vidare.