Ny rapport: Närvaro per medlem

Vilken medlem har varit mest aktiv under året? Vilka ledare har lett flest aktiviteter? Finns det ungdomar som kanske tränar för mycket?

Vi har skapat en rapport som ger er svaren på dessa frågor. Rapporten finns under "LOK-stöd" och är tillgänglig för dig som är huvudadministratör i föreningen.

Närvaro per medlem

Här kan ni se hur många aktiviteter respektive medlem varit med på under en specifik period. Denna information är givetvis intressant för er men det kan också vara något som er kommun vill veta (i bidrags- och planfördelningssyfte).

Ni kan sortera tabellen på namn, ålder, samt antal deltagar- och ledartillfällen.

Rapporten gör det även möjligt för er att jämföra er verksamhet med tidigare år. Exempelvis: Hur många tjejer under 20 år var närvarande minst 15 gånger 2022 jämfört med 2021?

Givetvis går det att exportera tabellen till Excel så att ni kan göra  ytterligare filtreringar och analyser.

Fler nya rapporter

Här kan du läsa mer om rapporten Närvaro per ålder