Ny matchsida lanserad!

Den som varit lite uppmärksam har noterat att matchsidan fått ett nytt utseende med mer matnyttig och relaterad information.

Matchinfo, laguppställning, statistik, referat, matchbilder och tabellen kan nu presenteras på en och samma sida.

Självklart är sidan anpassad för både mobil och desktop.

Så... se nu till att fylla i laguppställning, matchstatistik och referat mm. Det är ett enkelt och roligt sätt att skapa intresse kring laget.

IFK Norrköping DFK är duktiga på att berätta om hur det går för deras lag. Läs om senaste A-lagsmatchen här och bli inspirerad.