Nu kan ni ta betalt med kort!

Nu kan er förening ta betalt med kort. Förutom en utökad service till era medlemmar bidrar kortbetalningen till att ni slipper all hantering kring avprickning av fakturor och utskick av påminnelser.

Så funkar det

Kortbetalningen kan enkelt läggas som ett steg i ett anmälningsformulär på hemsidan. Det behöver inte bara gälla medlemskap utan fungerar precis på samma sätt när någon anmäler sig till ett camp, en fotbollskola eller ett träningsläger etc.

Om personen redan är medlem och ska få en faktura går det bra att betala med kort när fakturan anländer i inkorgen.

Månadsavgift: 200 kr exkl. moms

Transaktionsavgift: 1,5%

Gör en intresseanmälan till support@svenskalag.se om ni vill veta mer. För alla föreningar som gör en intresseanmälan innan 30 juni väntar ett rabatterat erbjudande.
Självklart går det även bra att ringa oss på 011-16 23 00 för mer info.