Förhandsvy av medlemsregistret som kommer i vår.

Medlemsregister på gång - uppdatera dina uppgifter nu!

Inom några veckor kommer något som många efterfrågat länge - En första lansering av vår nya medlemshantering.

Detta kommer att förenkla en hel del både för medlemmar och kanslipersonal. Det är även ett första steg mot ett fullfjädrat medlemsregister som snart blir tillgänligt för alla föreningar som använder Svenskalag.se.

Vad innebär detta för dig som medlem?

• Om du har flera roller i en förening slipper du dubbla användarkonton. Du kan exempelvis vara spelare i ett lag, ledare i ett annat och sitta med i styrelsen på klubbnivå och ändå bara använda en inloggning inom föreningen.
  • Du kan logga in med dina inloggningsuppgifter oavsett var du befinner dig på föreningens hemsida.
  • Dina kontaktuppgifter ändrar du på ett ställe oavsett hur många roller du har.

Vad innebär detta för föreningen?

• Möjlighet att slå ihop eventuella dubletter, så att varje unik person bara får ett konto (ett medlemsnummer)
  • Bättre koll på alla medlemmar och medlemsantal
  • Bättre koll på alla familjekopplingar
  • Möjlighet att hantera roller inom föreningen - Våren 2014
  • Möjlighet att hantera medlemskap - Våren 2014
  • Möjlighet att fakturera medlemsavgifter - Våren 2014

Har du flera användarkonton i din förening? Uppdatera dina uppgifter!

För att underlätta så mycket som möjligt ber vi dig logga in på dina konton och se till att namn, födelsedatum och e-post är samma på alla konton. På så sätt kommer du själv att kunna slå ihop dina konton när uppdateringen träder i kraft.

Har du frågor eller vill veta mer om detta? Mejla support@svenskalag.se eller ring 011-16 23 00.