Medlemsförmåner i appen!

Här kommer en efterlängtad nyhet för alla föreningar som använder det digitala medlemskortet i Svenskalag-appen!

Nu kan ni koppla förmåner till medlemskortet och se till att era medlemmar enkelt hittar dessa och kan nyttja dem. Streckkod eller QR-kod kan också användas så att koden enkelt kan skannas i kassan eller entrén.

För att lägga till förmåner behöver du vara huvudadministratör. Väl inloggad går du till Register > Medlemskort > Lägg till förmån.

Så funkar det digitala medlemskortet

Så fort medlemmen betalat medlemsavgiften visas medlemskortet och alla förmåner automatiskt i Svenskalag-appen.

Om man är familjemedlem har varje person i familjen sitt egna medlemskort.

Aktivera medlemskortet i er förening

Tjänsten ingår för alla föreningar som fakturerar via Svenskalag. Logga in som huvudadministratör och klicka på "Register > Medlemskort > Aktivera". Då kommer medlemskortet visas i appen för alla som betalt sitt medlemskap eller är hedersmedlemmar.