Logga in och se fakturan?

Här kommer ännu en anledning till att er förening bör fakturera medlems- och träningsavgifter i Svenskalag.se.

Nu kan ni välja om era medlemmar ska kunna se sina fakturor genom att logga in på hemsidan. Om ni väljer detta kommer era medlemmar att hitta sina fakturor under "Mina sidor" > "Fakturor". Genom att klicka på fakturanumret öppnas fakturan för medlemmen.

För att göra detta möjligt behöver du som är huvudadministratör gå till "Fakturering" > "Inställningar" > "Allmänt" och kryssa i rutan "Visa fakturan för medlem när hen loggar in på hemsidan".

Vill er förening testa att fakturera med Svenskalags.se?

Det är helt gratis och ni får hjälp av oss.

Anmäl intresse här

Kommentarer Visa alla kommentarer (5)

1. Fredrik Fhanér 1 okt 2019, 13:21

Jättebra! sparar mycket tid med denna möjlighet. Aktiverade funktionen direkt.

2. Johan Svanholm 1 okt 2019, 19:19

Om det även syns i appen och påminnelser blinkar ilsket så är jag helnöjd 👍

3. Jerry Holmqvist 8 okt 2019, 18:02

Håller med Johan ✌️

4. Jan Ekström, Lsk 2 dec 2019, 12:23

Var i appen syns fakturan? FInns inte med på inställningar där ju bl a medlemskort finns med? Är det bara obetalda fakturor som skall synas?

5. Robert Larsén 2 dec 2019, 13:55

Hej Jan. I appen visas inte fakturan just nu. Det kommer i framtida uppdateringar av appen. När en medlem loggar in på hemsidan kan hen hitta både betalda och obetalda fakturor. De betalda kan vara bra att se för exempelvis friskvårdsbidrag.