Kortbetalning - snart en del av Svenskalag.se

Snart släpper vi möjligheten för din förening att ta betalt med kort från både medlemmar och sponsorer.

Så funkar det

Kortbetalningen kan enkelt läggas som ett steg i ett anmälningsformulär på hemsidan. Det behöver inte bara gälla medlemskap utan fungerar precis på samma sätt när någon anmäler sig till ett camp, en fotbollskola eller ett träningsläger etc.

Om personen redan är medlem och ska få en faktura går det bra att betala med kort när fakturan anländer i inkorgen.

På detta sätt slipper föreningen mycket av den annars tidskrävande manuella hanteringen som rör avprickning av fakturor och utskick av påminnelser.

Bilden ovan visar hur man betalar med kort när man får en mejlfaktura i mobilen.

Priser

Månadsavgift: 200 kr exkl. moms

Transaktionsavgift: 1,5%

Leksands IF är först ut

Redan nu i maj börjar Leksands IF (med sina 8000 medlemmar) att ta betalt med kort och det är många föreningar som står på tur.

Gör en intresseanmälan till support@svenskalag.se om ni vill veta mer. För alla föreningar som gör en intresseanmälan innan 31 maj väntar ett rabatterat erbjudande.
Självklart går det även bra att ringa oss på 011-16 23 00 för mer info.