Koppla anhöriga och ledare till spelare

Nu kan ni koppla både anhöriga och ledare till era spelare på hemsidan.

Vad innebär nu det?

• I adresslistan presenteras spelarnas familjemedlemmar direkt under spelaren
  • Kallelser som skickas till spelaren går även ut till familjemedlemmarna

Har du något förslag på fler saker som ska hända när man kopplar ihop spelare med föräldrar? Skriv en kommentar nedan!

Kommentarer Visa alla kommentarer (7)

1. Titti Westberg 22 aug 2012, 18:57

Jättebra funktion! :) Önskemål är att det ska gå att välja om man vill enbart vill ha ut en lista med bara spelare/ledare eller en anhöriglista. Det vore också bra med en förenkling av den så att den blir mer komprimerad. Den blir väldigt lång annars med kanske 3 namn för varje spelare.

2. Torbjörn H 7 sep 2012, 17:23

Bra! Jag saknar dock möjlighet att skicka mejl till enskilda spelare inkl anhöriga. Ex vid påminnelser etc då man naturligtvis även vill nå föräldrarna.

3. Linda Salander 10 sep 2012, 08:06

Superbra! Saknar precis som Torbjörn H funktionen att kunna maila enskild spelare/ledare/anhörig utan att behöva välja hela gruppen för att sedan "klicka ur" alla utom nån enstaka.

4. Robert Larsén 10 sep 2012, 09:33

Hej Torbjörn och Linda. Under denna vecka släpps vår nya mejlfunktion som ger er just detta =)

5. Robert Larsén 10 sep 2012, 09:34

Hej Titti. Det är en jättebra idé. Vi tar upp detta på kommande utvecklingsmöte.

6. Daniel Lenander 25 sep 2012, 09:30

Bra funktion!! Det jag dock saknar mest är en funktion där man kan dela in sitt lag i lag. Vi har tex 5 lag (i laget) och det skulle bli mycket lättare att kalla barnen ifall man hade möjligheten att dela in dom på lag 1,2,3 osv :)

7. Robert Larsén 27 sep 2012, 10:36

Hej Daniel. Vi kommer faktiskt att lösa just en sådan funktion inom de närmsta månaderna. Håll ut =)