Köp fler SMS med Swish

Varje lag och träningsgrupp i Svenskalag.se har som bekant möjlighet att skicka 200 SMS per månad, helt gratis.

SMS är den perfekta kommunikationsvägen när något ändras med kort varsel, eller när ni behöver påminna om något extra viktigt som sker i laget eller föreningen.

Om de 200 SMS:en skulle ta slut en månad kan ni nu snabbt och enkelt ladda på saldot via Swish. Välj först hur många SMS ni vill köpa och betala med Swish. Efter betalningen utökas ert SMS-saldo och ni kan även ladda hem ett kvitto på köpet. (Kanske vill du få betalt av lagkassan för ditt utlägg.)

De köpta SMS:en sparas som en extra pott och nyttjas endast när gratis-SMS:en är slut.

SMS-utskick gör du som är administratör eller redaktör under Kugghjulet > SMS. Givetvis kan du göra utskicken både via dator och mobil.