Föreningar

Härlig höst med mängder av nya föreningar!

Denna höst har rekordmånga föreningar valt att börja med Svenskalag.se som föreningssystem.

Intresseanmälningarna har strömmat in under hösten och samtidigt som föreningar inom lagidrott står för de flesta, är det roligt att se att en allt större andel kommer från föreningar inom andra idrotter såsom golf, gymnastik, friidrott, brottning, cykling och budo & kampsport.

Vi vill passa på att tacka alla er som fortsätter tipsa andra föreningar om Svenskalag.se. I gengäld jobbar vi målinriktat vidare med att ständigt förbättra vår tjänst utifrån idrottsföreningars behov och önskemål!

Nedan är några föreningar som valt att byta till Svenskalag.se de senaste två månaderna:

Andersbergs IBK
Vallentuna Damfotboll
Wargöns IK

Viggbyholms IK FF

Varmt välkomna - vi ser fram emot ett fullmatat och fartfyllt 2017 tillsammans med er!