Allt fler elitklubbar fakturerar med Svenskalag.se

Det närmar sig nedsläpp i de svenska hockeyligorna och lagen laddar för närvarande upp inför en spännande säsong. Vi på Svenskalag.se ser givetvis fram emot många rafflande matcher framöver.

Inför denna säsong har HV71 och Karlskrona HK anslutit till Svenskalag.se och allt fler elitklubbar har även börjat fakturera sina medlemmar direkt från hemsidan.

Utöver HV71 och Karlskrona använder även SHL-kollegan Linköping HC fakturatjänsten från Svenskalag.se

I den täta hockeyallsvenskan använder flera topplag Svenskalag.se sedan tidigare och de har nu även valt att fakturera och hantera alla sina medlemmar via det smarta medlemsregistret. Detta innebär att de kan fakturera spelare, ledare och även supportrar samt övriga medlemmar direkt från hemsidan. Självklart går det även att fakturera sponsorer samt andra föreningar och samarbetspartners med tjänsten. Vissa föreningar kommer att skicka över 10 000 fakturor per år!

Fördelen med att fakturera via Svenskalag.se är att det går så snabbt och smidigt. Medlemregistret hålls uppdaterat tack vare att alla medlemmar kan lägga till och justera sina kontaktuppgifter med mera.

Är din förening intresserad av att prova på fakturatjänsten? Anmäl er förening här eller ring 011-16 23 00 så visar vi hur vi kan förenkla er hantering kring medlemsavgifter och övrig fakturering.