Press

Starta en gratis hemsida hos Svenskalag.se!

Riksidrottsförbundet har nyligen meddelat att de kommer att avveckla IdrottOnline hemsida. Vilken tur då att ni kan få en hemsida helt gratis på Svenskalag.se istället!

Gör som tusentals andra föreningar

Idag använder ca 2800 föreningar Svenskalag.se. Det spelar ingen roll vilken idrott ni utövar, Svenskalag.se är (trots sitt namn) anpassad för alla idrotter. Se några föreningar som valt Svenskalag.se

Börja med en testsida

Gör som de flesta föreningar - anmäl intresse och be om en testsida. Inom 24 timmar får ni tillgång till sidan och kan då utvärdera tjänsten i lugn och ro. Har ni frågor eller vill få en guidad genomgång är det helt gratis.

Exempel på vad som ingår utan kostnad i Svenskalag.se

• Hemsida & app
  • Medlemsregister
  • Schemalagda kallelser till träning, tävling och match
  • Anmälningsformulär för medlemmar, camper mm.
  • Mejl- & SMS-utskick
  • Närvarohantering
  • Fri support

Självklart finns även möjligheten till digitala medlemskort, hantering av medlemsavgifter och att ta betalt med Swish eller kort direkt via hemsidan.

Få en inblick i Svenskalag

Se vårt bildspel på www.svenskalag.se/inblick

Anmäl intresse om ni vill prova eller komma igång!