Föreningar

Rekordmånga föreningar väljer Svenskalag.se

Under våren har rekordmånga föreningar anslutit sig till Svenskalag.se!

Vi tycker det är extra roligt att det är en så stor variation bland alla föreningar som väljer att jobba med oss. Stora och små, storstads- och landsortsföreningar.

Det verkar också ha spridit sig att Svenskalag.se passar bra för alla typer av idrotter. Bara under de senaste månaderna har vi stiftat nya bekantskaper inom bland annat ishockey, fotboll, basket, innebandy, rugby, boxning, bandy, golf, ju-jutsu, cykel och cheerleading.

Varmt välkomna säger vi till alla nytillkomna föreningar! Vi är laddade inför att utveckla samarbetet med er och att ta ännu fler föreningar till nästa administrativa och kommunikativa nivå.

Föreningar som anslutit sig de senaste månaderna

Alvesta SK – Ishockey

Mantorps FF – Fotboll

Ale Basket – Basket