Föreningar

Nya föreningar som blivit tipsade om Svenskalag

Vi är glada och stolta över att så många föreningar väljer Svenskalag som föreningssystem.

När vi pratar med nya föreningar och frågar hur de kom i kontakt med oss, är det allt som oftast efter rekommendation från en grannförening som använder Svenskalag. Att våra befintliga föreningar är nöjda och rekommenderar Svenskalag till andra föreningar i sin närhet tycker vi är superkul och ett kvitto på att vi gör något bra.

Under våren har många nya föreningar anslutit. Från den lite mindre nystartade föreningen med endast ett damlag, till den stora hockeyföreningen med bred ungdomsverksamhet och elitlag.

Ett axplock av föreningar som anslutit under våren:

Gefle Rugby

HC Dalen

Kävlinge Harrie FF

Kalix Basket

Linköpings FC

Proletären FF

Skellefteå AIK

Sollebrunns AIK

Västerås Cykelklubb

Västerås Skidklubb

Ånge IF