Medlemskort i appen ingår!

Vi är glada att meddela att digitala medlemskort i appen numera ingår för alla föreningar som fakturerar eller tar betalt för medlemsavgifter i Svenskalag.se!

Tidigare har det digitala medlemskortet kostat 3,75 kr per medlem och år.

Till medlemskortet kan föreningen knyta förmåner och erbjudanden som endast gäller för föreningens medlemmar. På medlemskorten syns giltighetstid för såväl medlemskapet som för eventuella förmåner.

Vi har i samband med denna ändring även justerat upp det årliga priset för faktura- och betaltjänsten, men totalt sett kommer föreningar som tidigare betalat för medlemskorten att spara pengar i och med denna ändring.

För befintliga kunder görs prisjusteringen nästa gång abonnemanget för faktura- och betaltjänsten förlängs.

Tjänsten aktiveras automatiskt

Använder ni redan faktura- och betaltjänsten i er förening behöver ni inte göra något för att aktivera tjänsten. Vill ni dock stänga av medlemskortet loggar ni in på er hemsida som huvudadministratör och klickar på "Register > Medlemskort". Där kan ni inaktivera tjänsten. På denna sida kan ni även lägga till de förmåner som ska visas för era medlemmar.

Film: Så funkar det digitala medlemskortet

Vi har skapat en film som berättar allt du behöver veta om det digitala medlemskortet. Se filmen här