Föreningar

"Imponerande service och bra support"

Inför den nya säsongen startade Stenungsunds BK igång arbetet med Svenskalag.se och vi passar på att kolla av läget med föreningens kassör, Anders Johansson:

– Jag har bara bra saker att säga. Vi har fått ordning på vårt medlemsregister som var rejält eftersatt tidigare. Samtidigt som vi upplever att allt är enklare och smidigare för alla inom föreningen. Bytet till Svenskalag.se har hjälpt oss att få ordning, helt enkelt! säger Anders.

Hur upplevde ni själva bytet?

– Vi blev överraskade över hur snabbt och smidigt allt gick. Vi har också upplevt bra support och en imponerande service från Svenskalag.se under uppstarten.

Hur fungerar det för dig som kassör med fakturering och avgiftshantering?

- Samma sak där. Oerhört enkel och smidig tjänst. Jag kan fakturera alla medlemmar på ett par minuter och hela tiden ha koll på vem som har betalat och inte. Riktigt bra!

Besök Stenungsunds Baskets nya hemsida

Vill du veta hur er förening kan få ordning och reda på medlemsavgifterna? Kontakta oss så hjälper vi er!