Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
25 apr, 12:29 2 kommentarer
Imorgon kl 15.35 är det samling på baksidan av sporthallen.
Vi blir insläppta genom dörren direkt in på planen. Vanliga entrédörrarna kommer altså inte vara öppna.
Viktigt att alla är ombytta och klara innan 16.00.
vi ses imorgon!
Om någon låtit tanken på att ställa upp och vara kassör marinerat så kan ni höra av er till oss ledare eller maila/smsa mig Josefine 0730949485 eller JosefineBergquist1995@gmail.com
det går även bra om någon mormor/morfar, farmor/farfar eller utomstående känner att dom vill vara kassör! :)
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Mari Tour 26 apr, 15:21
Oliver mår inte så bra så han kan tyvärr inte komma på lagfotot idag
Johanna Bergsten 26 apr, 15:22
Ok, tack för info.