Välkommen till IFK Timrå Dam Utveckling

Lag | M | P |
---|---|---|
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
|
0 | 0 |
15 apr, 22:34 0 kommentarer
Hej,
Här är information om årets cup och arbetspass.
1 – 3 augusti är Mid Nordic Cup i år, 10 maj absolut senaste datum för att komma in med hur många arbetspass vi som lag kommer att kunna ta.
Vi har t o m 8/4, 296 lag anmälda, varav 99 på skola och 8 på hotell.
Våra spelområden kommer att vara Bergeforsen med 3 planer 7x7 liten, 3 planer 9x9 liten. På Arenaområdet kommer vi ha 3 planer 9x9 stor. På Kuben har vi 11x11 och 3x3 med sarg (Kuben äger en sådan sarg). På Fagerstranden har vi 5 planer 5x5, 3 planer 7x7 liten, 4 planer 7x7 stor och 3 planer 9x9 liten.
På Fagerstranden kommer vi ha ett större mattält som blir mer centrerat plus två mindre tält nere vid varsitt hörn mot vattnet med enklare försäljning.
På Bergeforsen kommer vi att inte ha något tält utan nyttja serveringen inne istället med bord och bänkar utomhus också.
På alla ställen kommer vi erbjuda Ledarlounge där enbart ledarna kommer att kunna visa upp sitt armband för att kunna hänga med andra ledare, dricka kaffe och kanske bara chilla lite. Detta kommer att ingå gratis för alla ledare oavsett om man är övernattande eller lokala lag. Men enbart ledare, inga barn.
Vi kommer att ta bort disco då vi inte längre kan vara i Lill-Strimma hallen och även ta bort ledarträffen då intresset vara svagt de senaste åren. Vi kommer istället ha en typ av invigning i form uppträdande med Hanna Ferm. Den kommer vi att hålla till med på grusplanen ovanför Fotbollshallen. Det kommer att vara efter matchernas slut på lördag kväll. Vi avslutar alla matcher runt 18.30-19-tiden. Alla övernattande lag samt alla IFK Timrå lag kommer att kunna gå in på Hanna Ferm konserten gratis under förutsättning att de har ett armband. De beställer alla på cupsidan där ni anmält laget, kom ihåg att göra beställningen och när ni lägger in det så blir det en kostnad men den plockar vi bort sedan. För lokala lag kommer biljetterna kosta 50 kr/person.
När det gäller arbetspass för lagen så behöver ni lämna information om ni inte kan arbete eller om det inte passar någon av dagarna. När jag får våra pass tilldelat, förlägger jag schemat för Dam-U för vårt ansvars område.
Sedan ska så klart alla jobba i laget (ledare undantas beroende på hur många lag man har anmält)
Kraven för att arbeta är 18 års åldersgräns på skola, matsalar, 16 år i kiosker. Alltid två vakter per arbetspass på skola pga. krav från Räddningstjänst.
Föreningen har fått jätte mycket positiv feedback från lagen men också fått kritik kring cupen, att det inte har varit städat riktigt runt planer och toaletter samt att vi inte har haft sjukvårdare på plats hela speltiden och på alla ställen. Detta kommer vi att ha i år och vi tar gärna mot de som önskar hjälpa till som sjukvårdare (behövs inga läkare men gärna de som arbetar inom vården och kan ta hand om lättare skador). Dessa kommer vi ha ett separat möte med innan cupen för att alla får samma information.
Återkom till mig senast 7/5, om ni inte kan arbete eller om det inte passar någon av dagarna. Om man inte kan ta ett pass, försök hitta ersättare.
/Helena
31 mar, 08:58 0 kommentarer
Hej
Igår på träningen började jag dela ut IFK Timrå häftena, 2 st per spelare där förtjänsten går till föreningen. Faktura för betalningen av dem har redan skickats ut. Nottera gärna numret på dem då det kommer lottas ut vinster i maj månad.
1. Presenkort Coop, värde 5000 kr
2. Hotell övernattning för 2 personer på Comfort Hotell Sundsvall, värde 2800 kr
3. Presenkort Coop, värde 1500 kr.
Giltighetstiden är 250401-251231
/Helena
28 nov 2024 3 kommentarer
Hej
Helgen 13-15/12 kommer Dam-U att spela Luciacupen i Fotbollshallen. Arbetspassen på cupen sköts av Dam/Herr/Herr-U samt vårt Dam-U.
Vi har tilldelade pass i Sekretariatet, Kiosk/Städ samt Arenaskolans matsal (frukost/lunch/middag o slutstäd).
Åldersgräns Nattpass/Matsal är18 år. Kiosk/städ 16 år med stöttning av minst 1 vuxen per pass.
Tilldelade pass ligger under Dokument länk. Om man inte kan jobba på tilldelat pass ansvarar man själv för att byta med någon annan i laget o meddela mig det.
Tjejerna kommer själva att spela alla sina matcher natten mot lördag och söndag. Eventuella semi och finaler söndag morgon.
mvh Helena
27 nov 2024 0 kommentarer
Hej
För spelare (född 08/07/06) som tillhört Dam U den här säsongen och beställt binglottor via oss kan betalning för dem swishas till mig 070-552 091, så ombesörjer jag insättningen för totalen till IFK Timrå. Senast 8/12 vill jag ha swishen.
Om ni är osäker på hur mycket finns det sammanställt under Dokument/Kassa 2024 (inloggad) Kassa 2024
mvh Helena
14 nov 2024 0 kommentarer
Hej på er!
Nästa vecka på Tisdag 19/11, startar inomhusträningen.
Vi kommer ha 2 pass i veckan & målet är Luciacupen.
Det är korta matcher, 7 mot 7, så vi har anmält 2 lag.
Håll utkik i appen efter kallelser & tider.
Väl mött med spring i benen på Tisdag!
/ Christoffer & Madde
Tor 1/5
20:15-22:15 |
Match mot Sund IF
Baldershovs IP Konstgräs 11-11 |
Mån 5/5
17:30-19:00 |
Träning
Konsgräsplanen |
Ons 7/5
20:00-22:00 |
Träning
Konsgräsplanen |
Tor 8/5
18:30-20:30 |
Träning
Konstgräsplanen |
Sön 11/5
16:00-18:00 |
Match mot Sundsvalls FF
Timrå IP Konstgräs |
Mån 12/5
17:30-19:00 |
Träning
Konsgräsplanen |
Ons 14/5
20:00-22:00 |
Träning
Konsgräsplanen |
Tor 15/5
18:30-20:30 |
Träning
Konstgräsplanen |
Mån 19/5
17:30-19:00 |
Träning
Konsgräsplanen |
Ons 21/5
20:00-22:00 |
Träning
Konsgräsplanen |