Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
10 jun, 18:50 20 kommentarer
Hej!
Som deltagare i mid nordic cup får man gratis inträde till Lia Larsson. Det är 31/7 20.45 på arenaområdet.
Vill du ha biljett, skriv kommentar senast 30/6.
Mvh Kenneth
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Andreas Asp 10 jun, 18:51
Novali och Meya vill ha varsin så 2 biljetter
Robert Edström 10 jun, 19:18
Liv vill med ha 1 biljett
Anders Bramse’N 10 jun, 19:18
Filippa vill ha
Madelen Grannas 10 jun, 19:20
Maya vill ha en biljett
Lisa Johansson 10 jun, 19:41
Astrid vill ha en biljett :)
Johanna Hörnfeldt 10 jun, 19:48
Klara vill ha en biljett
Ida Sidén 10 jun, 20:25
Hilda också 🙂
Maria Olsson 11 jun, 00:29
Svea, jatack! 😊🌷🙏
Jenny Johansson 11 jun, 06:41
Och Alma vill ha en, tack!
Anna-Karin Eriksson 11 jun, 08:17
Vera vill ha🌸
Thomas Åslin 11 jun, 08:29
Saga vill ha en.
Christel Wedin 11 jun, 08:38
Jennifer vill ha en biljett.
Viktoria Engblom 11 jun, 09:30
Felicia vill ha en biljett 🎟️
Johanna Olsson 11 jun, 09:32
Elise vill ha en biljett.
Emelie Nordin 11 jun, 11:08
Tine vill ha en biljett
Andreas Öman 11 jun, 15:19
Kiara tar gärna en biljett!
Karl-gustav Örnstedt 11 jun, 15:41
Ebba 1 biljett
Johanna Lagergren 11 jun, 16:04
Molly vill gärna ha en biljett
Glenn Östberg 11 jun, 17:08
Robyn vill gärna ha biljett! :-)
Julia Lundberg 11 jun, 18:04
Lily vill gärna ha en biljett :)