Dela nyhet
Arbetsschema multistjärncup 10/2-19
3 feb 2019 9 kommentarer
Hej!
På söndag 10/2 är det dags för Multistjärncupen för P10. Då detta är en cup tillsammans med BIS så är uppdelningen såhär: IFK 8.30-12.30. BIS 12.30-17.30.
Vi har ansvar för kiosk o sekretariat i A-hallen.
Här kommer arbetsfördelningen. Om du inte kan eller är sjuk så ansvar du själv för bytet. Meddela gärna till mig om ev.byte. TACK! (Sara Forsberg, 073-0401529).
KIOSK I A-HALLEN
8.30-9.45 Sebastian H, Ivar W, Albin F
9.45-11 Kalle L, Rasmus H, Miran A
11-12.30 Mox K, Malte W, Ismail A
SEKRETARIAT I A-HALLEN
8.30-9.40 Milo D, Martin F
9.40-11.00 Vincent B, Noel H
11-12.30 Sebastian G, Julius
I sekretariatet förs inga resultat. Du/ni har koll på klockan och presentera vilka lag som spelar. VIKTIGT att ni som har tid 9.40 och 11 kommer 15 min innan så att ni får en överlämning. Ni som har 8.30 hjälper till att plocka fram. Första match är kl.9.00.
Mvh Föräldragruppen genom Sara Forsberg
Kommentarer
Sara, Sebastian G:S Mamma 6 feb 2019
Hej!
Om någon med ett tidigt pass vill byta till mitt sekretariatpass 11-12.30 så hör gärna av dig!
Daniel, Sabastian H. Pappa 8 feb 2019
Sebastian H. är sjuk och kan inte komma på söndag. Finns det någon som kan tänka sig hjälpa i kiosken på morgonen 8.30-9.45? Jag måste vara hemma med sebastian. MVH
Sara ( Sebastian G:S Mamma) 8 feb 2019
Om någon hellre tar sekretariatet 11-12.30 kan jag ta kiosken 8.30.
Veronica Sterner 9 feb 2019
Jag kan ta sekretariatet 11.00-12.30.
Milo Dagemir 9 feb 2019
Milo D är sjuk. Men jag kommer sitta i sekretariatet som det står på schemat
/Malin
Sara 9 feb 2019
Toppen! Då tar jag Sebastian H:s kioskpass 08.30 och Veronica tar mitt sekretariatpass (Sebastian G) kl 11.00.
David 10 feb 2019
Kul att få det här sms:et ifrån en bissledare ikväll: Hälsa och tack IFKs föräldrar som skötte sig utmordenligt bra i kiosken, sekretariatet och som matchvärdar.
Micke Ydrenius 10 feb 2019
Det var roligt, bra jobbat alla inblandade föräldrar och barn!
Kim 11 feb 2019
Kul dag! Tack tränare, barn & alla föräldrar!