Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun, 21:14 0 kommentarer
IFK HEJA!!
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen och att det funkar bra att köra fyspassen som Pontus lagt upp nedan. Har du inte kommit igång än är det hög tid! Det är aldrig för sent att börja, den bästa träningen är den som blir av!
Jag ser verkligen fram emot säsongen som kommer och planerar övningar för fullt så att vi ska få till riktigt bra träningar ihop.
Vi kommer träna i hall tisdagar och torsdagar. Tiderna är inte helt klara än, men vi har önskat en tidig och en senare träning som slutar senast kl. 21.15. Vi får se om det går att få till då det är många lag som vill få tider och ingen vill ha sista tiden till 21.45.
Vi har också fått en preliminär serie, som det ser ut idag kommer vi möte: eRPing, Hultic, Vintrosa, RPIF U-lag, Mantorps andralag. Det är inte helt klart och vi hoppas att det tillkommer något lag till.
Datum att redan nu markera i kalendern
15 augusti: Kickoff med tävlingar och poolparty hos Sara
18 augusti: första träningspasset i hall med boll o klister, underbart!
18-19 september: Matchhelg och lagbygge i Hälsingland, vi kommer spela 2-3 matcher mot Edsbyn/Arbrå och Ala + ev. något mer lag. Jennie håller på att styra upp med sina kontakter där. Vi kommer bo i Söderhamn eller Alfta.
Inbjudan kommer som kallelse, se till att svara så vi vet hur många som kan komma.
Ha nu en riktig fin sommar så ses vi i augusti!
/Sara
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer