Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
16 jun, 17:12 0 kommentarer
Hejhopp Gokare!
I Sätra har ett fint sprintområde kartlagts. Området kommer användas för Norrlandsmästerskapen Sprint som avgörs i början av Augusti med mig (Alfred) som banläggare. För att dessa banor ska ha så hög kvalité som möjligt, samt erbjuda klubben en fin och trevlig sprintträning välkomnar jag alla (som inte ska springa NM Sprint (alltså 16+)) att springa banor från 18.00 till 19.00 på torsdag!
Skärmar kommer att sättas ut på samtliga kontroller för banor (om det är fler än 15 personer som anmäler sig):
Klass (kortaste väg)
H21 (3,8 km)
D21 (3.2 km)
D40/H50 (2,85 km)
H60/D55 (2,5 km)
Det är helt ok (och uppmuntras) att be om att springa andra banor. Anmälan görs under arrangemanget i kalendern. Medtag egen plastficka (A3).
Samling:
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies