Dela nyhet
Information från sammandragsansvariga
14 maj 2017 0 kommentarer
Hej!
Här kommer vårsäsongens arbetsschema, schemat ligger under ”dokument” på lagets sida. Du måste vara inloggad för att se informationen. Är det så att man inte kan utföra sitt uppdrag så är det upp till var och en att byta sinsemellan, kontaktuppgifter finns på lagets hemsida. Byter ni med någon vill vi att ni skickar ett mejl till oss sammandragsansvariga.
Som ni ser på schemat så är några av tjejerna gulmarkerade och inte tilldelade uppgifter, det beror på att man har andra uppdrag inom laget som t ex tränare, kassör el liknande.
Matchvärd: Se separat information under dokument.
Kiosk: Vi sammandragsansvariga ser till att (koppar, kaffe, te, mjölk mm) finns på plats i kiosken och hämtas efter avslutat sammandrag. Det finns alltid en lapp i växelkassa som anger nuvarande saldo, ambitionen är att det ska finnas växel, men försök få så många som möjligt att använda Swish. När man kommer på plats ansvarar man för att öppna kiosken, koka kaffe, uppläggning av fikabröd, starta upp toastjärnet. Lagledarna har nyckel och öppnar inför sammandrag. Observera att vi i år inte längre ordnar spelarfika efter match, utan hänvisar till kiosken. Sista passet ansvarar för städning av kök/kiosk, omklädningsrum och toalett.
Fikabröd/Toast: Fikabröd (långpanna ca 25 bitar) och toast (en hel förpackning) lämnas på plats när första kioskpasset börjar. Toasten ska vara färdiga med smör, ost och skinka. Obs, en hel förpackning toastbröd!
Köpt fikabröd säljer inte lika bra som hembakat så vi ser helst att det ni tar med är hembakat. Tänk på att inte baka bröd med nötter och mandel.
Tack för hjälpen!
Kommentarer