Välkommen till Alnö IF F08

Skärpning av restriktionerna inom fotbollen
Igår, 18:23
Fotbollslek 2021 födda 2015
28 feb
Snöröjning av Äppellunda konstgräs!
26 feb
Status inför säsongen
25 feb
Camilla tackar för sig och sin tid i Alnö IF
22 feb
Hej
Kom ihåg föräldrarmötet ikväll kl18...
Ulrika Dahlqvist - 24 feb
Hej. Ni som svarat att matchtröjor är fö...
Ulrika Dahlqvist - 18 feb
Glöm inte att svara på kallelsen gälland...
Micaela Feldt - 8 feb
Hej!
Är du tjej och född-08 och vill spela fotboll är Du välkommen att komma och testa! Kontakta någon av ledarna för mer information eller kom på en träning!
Registrera ditt barn och dina uppgifter här så missar du ingen information!
Kontakta kansliet för frågor!
camilla@alnoif.se
6 nov 2020 2 kommentarer
Hej allihop!
Vi kör frivillig försäljning av bingolotter och Folkspels andra lotter i år igen!
I år har alla medlemmar möjlighet att sälja uppesittarlott, nyårslott, sverigelott samt julkalender.
Uppesittarlotterna kostar 100kr, lagets förtjänst 33kr/lott
Dubbellott kostar 200kr, lagets förtjänst 69kr/lott
Trippellott kostar 300kr, lagets förtjänst 105kr/lott
Nyårslott kostar 50kr, lagets förtjänst 15kr/lott
Sverigelott kostar 25kr, lagets förtjänst 8kr/lott
Julkalender kostar 100kr, lagets förtjänst 40kr/kalender
Meddela mig hur vilka lotter som önskas senast 10/12.
Sitt inte lottlös!
// Ulrika
070-631 81 11
31 aug 2020 0 kommentarer
Hej allihop
Vi har fått följande info från föreningen:
”Nu är det dags att få fram namnen per lag som skall vara er representant på er anläggning.
Tanken är:
- en grupp på Släda/Stornästet för er som tränar där (främst)
- en grupp på Äppellunda (för er som tränar där)
Arbetsinsats: "GÅ ROND" tillsammans med Anläggningsansvarig i styrelsen och Vaktmästarna 2 ggr per år, ca Mars/April och sedan Augusti/September för att bedöma renoveringsbehov/nya behov och prioritera per anläggning.
Bidra tillsammans med alla andra föräldrar i ev arbeten och då koordinera det för sitt lag.
Bidra med input inför budgetarbete så vi vet vilka behov som finns.
Vi måste lämna ett namn på den som representerar vårt lag senast kommande fredag.
Vi ledare har inte möjlighet att axla detta också därför ber vi er föräldrar om hjälp med denna uppgift.
Klubben har bestämt att varje lag måste ha en representant, får vi inget namn måste vi dra lott :-)
Det vore tipptopp om någon känner sig manad att axla rollen genom att maila/smsa/ringa mig. Detta uppdrag behöver inte vara "for ever" utan man kan ta en säsong och sedan lämnar man över.
Hälsningar// Ledarna gm Ulrika
070-6318111
20 aug 2020 0 kommentarer
Hej på er!
Nu när reglerna ändrats så att vi återigen får ha publik på våra matcher så innebär det också att vi behöver ha en matchvärd, samt får möjlighet till corona-säker kioskförsäljning.
Matchvärdens uppgifter är samma som tidigare år men med tillägget att också hålla koll på att publiken håller avstånd.
Kioskförsäljningen är lite förenklad genom att vi inte erbjuder hembakat, eller toast. Handsprit ska också finnas tillgängligt vid kiosken.
Jag har satt ihop ett schema för de två tillfällen som är kvar i höst:
23 augusti
Matchvärd kl 10:45 - 12:30, Anna Hellman Strömberg
Matchvärd kl 12:30 - 14:30, Edit Östlin
Kioskpass kl 10:45 - 12:30, Tilde Gladh
Kioskpass kl 12:30 - 14:30, Kajsa Rask
6 september
Matchvärd kl 10:45 - 12:30, Tilde Uhlin
Matchvärd kl 12:30 - 14:30, Ingrid Rönnblom
Kioskpass kl 10:45 - 12:30, Matilda Åkerlund
Kioskpass kl 12:30 - 14:30, Hilda Vennström
Som vanligt så byter ni med varandra om tiderna inte passar för er, i annat fall så kontaktar ni mig.
Tack för er insats!
24 jun 2020 0 kommentarer
18 jun 2020 0 kommentarer
Till er som har barn med på Summercamp
Hej,
Nya bud: Pga av många barn delat på 2 planer så har vi inte vuxna resurser för att erbjuda lunch COVID säkert. Med tanke på just COVID har vi också ändrat och tagit beslutet att det blir ingen lunchservering gällande varm mat.
Vi kommer erbjuda bubbelvatten/festis/drickyoghurt och bananer!
Barnen får själva ta med om mer lunch önskas.
Såklart är inte godis, snacks och läsk tillåtet!
Hoppas ni respekterar det så det blir lika för alla!
Glöm inte filten att sitta på och vattenflaska! o solkräm!
Nu hoppas vi på kanonväder och roliga fotbollsdagar till veckan.
Om sjukdom till veckan, meddela Tomas Berglund 070-589 35 69.
/Summercampgänget
lör 6/3
15:00-16:00 |
Träning NCC
NCC-hallen Timrå |
lör 13/3
15:00-16:00 |
Träning NCC
NCC-hallen Timrå |
lör 20/3
15:00-16:00 |
Träning NCC
NCC-hallen Timrå |
sön 21/3
12:00-13:00 |
Träning Nordic
Nordic hallen |
ons 24/3
18:00-19:00 |
Träning Nordic
Nordic hallen |
ons 31/3
18:00-19:00 |
Träning Nordic
Nordic hallen |
ons 7/4
18:00-19:00 |
Träning Nordic
Nordic hallen |
ons 14/4
18:00-19:00 |
Träning Nordic
Nordic hallen |
lör 17/4
15:00-16:00 |
Träning NCC
NCC-hallen Timrå |
ons 21/4
18:00-19:00 |
Träning Nordic
Nordic hallen |