Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
13 jun, 14:30 1 kommentar
Hej allihopa!
Nu går vi in i vår sista matchhelg för våren, och vilken säsong det har varit! Killarna har tagit stora kliv framåt under våren – både som lag och som individer. Det här var första säsongen med 7‑manna, och det märks verkligen att vi har börjat hitta spelet, samarbetet och glädjen i den nya spelformen.
Sista träningen innan sommaruppehållet är på tisdag. Vi återkommer med mer information om tider och upplägg när det närmar sig.
Försök gärna hålla igång lite under sommaren – lek med boll, dribbla, passa, skjut, eller hitta på små utmaningar. Om ni är hemma i stan och sugen på att spela mer går det utmärkt att skriva i föräldragruppen och samla ihop några för spontanfotboll. Ju mer bollkontakt, desto roligare blir hösten. Dessutom, njut av fotbolls-VM!
Tack för en riktigt fin vårsäsong. Vi ledare är stolta över killarnas utveckling och engagemang.
Önskar er alla en härlig och solig sommar!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Johan Abrahamsson 13 jun, 14:41
Trevlig sommar till er alla, och tack så jättemycket till alla ledare som gör ett jättejobb med att organisera detta!